מנאלי


ברוכים הבאים למנאלי, אחד מיעדי התיירות היפים והפופולאריים ביותר שנמצאים וממוקמים באזור צפון הודו, בין הרי ההימלאיה המושלגים לבין נופים פראיים עוצרי נשימה שמולם כל אחד פשוט נמס.



מנאלי הינו יעד הנמצא בגובה של כ 3,000 מטר פחות או יותר וממוקם במחוז הימצ'ל פארדש שבצפון הודו, העיר הינה עיר מרכזית יחסית לערים אחרות הנמצאות בצפון, כאשר הדרך הטובה ביותר להגיע לאזור הינה בתחבורה ציבורית, כאשר מתחנות האוטובוס בקולו יוצאים מדי יום ביומו רכבים לכיוון היעד.

האזורים במנאלי

מנאלי כיעד לתיירות מחולקת בפני עצמה לשלושה חלקים עיקריים שמתיירים עד מאוד, והם:

Old Manali: זהו אזור התיירות העיקרי והאהוב במיוחד על ידי המטיילים הישראלים, באזור ניתן למצוא שווקים, גסט האסוים, בתי קפה, מסעדות וכדומה, מומלץ מאוד להגיע ולשהות במהלך הביקור באולד מנאלי מכיוון שכל מה שקורה קורה שם.

New Manali: מנאלי החדשה הינה בעצם האזור המגורים של התושבים ההודים, ניתן לראות במקום אטרקציות המיועדות יותר לציבור התיירים והתושבים ההודיים וכמו כן גם תיירות פנים מפותחת עד מאוד שקיימת באזור.

ושישט - זהו כפר קטן הנמצא במרחק נסיעה של חצי שעה ממרכז העיר, זהו מקום רוחני בעיקר שאטרקטיבי לאלו המחפשים את השקט, הקורסים, היוגה וכמובן שוחרי האומנות.

אירועים ומסיבות במנאלי

אחת מהאטרקציות הפופולאריות ביותר בעבור תרמילאים ומטיילים המגיעים לאזור מנאלי, זה בעיקר המסיבות שמתקיימות כל עונה באזור, מומלץ להתעניין אצל המקומיים על המסיבות השונות שצצות כמו פטריות אחרי הגשם.

למידע נוסף אודות מנאלי וחומר קריאה בנושא לחץ כאן!

free counters