ג'ייסלמאר


אחד מיעדי התיירות היפים והפופולאריים ביותר הנמצאים דווקא באזור רג'אסטן ומרכז הודו, זוהי ג'ייסלמר, כאשר היעד עצמו נחשב לפופולארי במיוחד בגלל קרבתו לגבול פקיסטן הודו ובגלל טיולי הגמלים המפורסמים המתקיימים באזור מדי יום בדיונות המדבריות והנחשקות של ההודים.


כיום ניתן לראות ולשים לב שלא פעם ולא פעמיים מגיעים בנוסף לתרמילאים והצעירים הנופשים בהודו גם אלו המגיעים במסגרת טיולים מאורגנים ומבוגרים יותר בסביבות גיל הזהב אשר מבצעים כיום טיולים ורוצים לגלות ולראות כי אחרי הכל, מה יכול להיות טוב יותר ומושלם יותר מאשר טיול באזור ג'ייסלמר שהינו האזור היפה ביותר בראג'סטן.

אז מה יש לעשות בג'יסמלר

שאלת את עצמך מה ניתן לעשות במהלך הטיול דוקא באזור ג'יסמלר..? להלן מספר אטרקציות שבהחלט יכולות להיות מעניינות בעבורך, והם:

·         שווקים - כמו כל הודו גם בג'יסמלר ניתן למצוא שווקים שבהם ניתן לקנות ולרכוש דברים בזול יחסית, סביר להניח שכמכט אצל כל רוכל תוכלו למצוא את מדי הצבא ההודי, וזאת בגלל שהגבול של ג'יסלמר גובל עם פקיסטן ומורגשת באזור תנועת צבא ערה במיוחד.

·         המבצר העתיק - כל העיר עצמה סובבת סביב מבצר עתיק שבו ניתן לבקר, המבצר הוא סמן לעיר הזהב, בו היה חי המלך באזור.

·         טיולי גמלים - האטרקציה המפורסמת ביותר שניתן לבקר בה או יותר נכון להרגיש אותו באזור ג'יסמלר שבראג'טסן זה בלי שום ספק טיולי הגמלים המפורסמים, ניתן לקחת טיול חד יומי או לחילופין טיול של מספר ימים בעזרת מדריכים מנוסים ומיומנים, מומלץ בחום לאלו הרוצים להרגיש את ג'יסלמר מקרוב!

free counters